Popularni postovi

Dolar

Dolar je valuta koja se koristi u više zemalja svijeta, ali pod raznim valutama.Dollar  (često zastupa  peso i znak dolara $  ) je naziv za nekoliko  valuta  , Uključujući i jedan u  Australiji  ,  Belize  ,  Brunej  , Kanada  ,  Hong Kong  ,  Namibija  ,  Novi Zeland  ,  Singapur  ,  Tajvan  , u  Sjedinjenim Državama  , a Prethodno  Zimbabve  . Američki dolar je službena valuta u  istočnom Timoru  ,  Ekvador  ,  El Salvador  ,  Savezne Države Mikronezije  ,  Marshall Islands  ,  Palau  , a za Novčanice,  Panama  . Općenito, jedan dolar je podijeljen u stotinu  centi  .

Dolar je po u posljednje vrijeme sve jači i to od kako je

 nafta sve jeftinija a on sve jači.Nastavlja se priča o dolaru kao novčanici-valuti....


tags:dolar,valuta,novčanica,

2 komentara:


  1. Pozdrav svima vama pozdrav. Zovem se Marie Alice, želim iskoristiti ovu sjajnu zlatnu priliku da dam opipljivo svjedočanstvo o tome kako sam nedavno primio zajam od 60000 eura. Prije sam nešto tražio zajam i oni su me kasnije prevarili. Pokušao sam ponovno i upoznao sam ženu poput mene koja mi je bila spremna i voljna pomoći da dobijem kredit uz kamatnu stopu od 2%. Rečeno mi je da je zajmodavac i žena kojoj vjerujem, pa sam odlučio kontaktirati s njom i dala mi je priliku da podnesem zahtjev za kredit od njene tvrtke koji sam lako dobio, ali objašnjenje je da sam svoj dobar kredit dobio dobro zdravlje i s manje stresa. Ako ste zainteresirani za zajam, možete joj se obratiti putem e-maila: (vladimirafinancialinvestment@gmail.com) (WhatsApp: +16014560144)

    OdgovoriIzbriši

  2. Zovem se Marie Alice, samohrana sam majka troje djece i također sam medicinska sestra u Zagrebu. Ovo je moja priča 2021. siječnja, prevarili su me neki zajmodavci, još uvijek sam tražio zajam dok napokon nisam upoznao ovo povjerenje vrijednu lijepu ženu koja mi je pomogla da dobijem internetski zajam. Ovo je opipljivo svjedočanstvo da sam dobio kredit od 60.000 eura s kamatom od 3%. Rekli su mi da je zajmodavac i žena kojoj vjerujem, pa sam je odlučio kontaktirati i pružila mi je priliku da podnesem zahtjev za zajam od njezine tvrtke koji sam lako dobio, ali objašnjenje je da sam zaradio dobar zdravstveni zajam i manje stresa. Ako ste zainteresirani za zajam, možete je kontaktirati putem e-pošte: (vladimirafinancialinvestment@gmail.com) (WhatsApp: +16014560144

    OdgovoriIzbriši