Popularni postovi

Poticaj daje novac

Poticaj je sve izraženiji .
Nudi se razno voće i povrće,plastenici samo da se krene u proizvodnju da se koriste njive,ljudi da rade bilo što kako ne bi umrli od gladi.Nekima je pošlo za rukom da su dobro zaradili ali mnogi su oi proplali i kažu sve je laž.
Ja znam ljude koji su zaradili i opet će kažu.Poticaj se daje na sve i svašta pa izaberi za sebe neki posao i uzmi dio kolača koji ti nudi država.Radi  nešto.Sada se više novca daje za poticaj kako na nivou države tako kantona ali i općina te nekih udruženja sa  projektima.

Poticaj traži od općine ili drugih državnih ustanova.

Poticaj treba iskoristiti ako vi nećete uzet će neko drugi.

tags:posao,poticaj,rad,zarada,novac,

Broj komentara: 8:

  1. Pozdrav svima vama pozdrav. Zovem se Marie Alice, želim iskoristiti ovu sjajnu zlatnu priliku da dam opipljivo svjedočanstvo o tome kako sam nedavno primio zajam od 60000 eura. Prije sam nešto tražio zajam i oni su me kasnije prevarili. Pokušao sam ponovno i upoznao sam ženu poput mene koja mi je bila spremna i voljna pomoći da dobijem kredit uz kamatnu stopu od 2%. Rečeno mi je da je zajmodavac i žena kojoj vjerujem, pa sam odlučio kontaktirati s njom i dala mi je priliku da podnesem zahtjev za kredit od njene tvrtke koji sam lako dobio, ali objašnjenje je da sam svoj dobar kredit dobio dobro zdravlje i s manje stresa. Ako ste zainteresirani za zajam, možete joj se obratiti putem e-maila: (vladimirafinancialinvestment@gmail.com) (WhatsApp: +16014560144)

    OdgovoriIzbriši
  2. SRETNA NOVA GODINA SVIMA PROCITAJTE OVE KORISNE INFORMACIJE ZA GODINU 2020. KAKO DOSTAVITI ZAJAM PO JEDNOSTAVNOM PORUKU.
    Zovem se Marie Alice, samohrana sam majka 3 djece i takoder sam medicinska sestra u Zagrebu. Ovo je moja prica u 2019. godini, prevarili su me neki zajmodavci, svejer sam tražio kredit dok konacno nisam upoznao ovu lijepu ženu koja mi je pomogla da dobijem internetsku zajam. Ovo je opipljivo svjedocanstvo kako sam primio kredit od 60,000 eura uz kamatnu stopu od 2%. Receno mi je da je zajmodavac i žena kojoj vjerujem, pa sam odlucio kontaktirati s njom i ona mi je pružila priliku da podnesem zahtjev za kredit od njene tvrtke koji sam lako dobio, ali objašnjenje je da sam dobro zaradio kredit zdravlje i s manje stresa. Ako vas zanima zajam, možete joj se obratiti putem e-maila: (vladimirafinancialinvestment@gmail.com) (WhatsApp: +16014560144)

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdrav dame i gospodo, trebate li novčanu pomoć? Ja sam Susan Benson. Ja sam zajmodavac, a takođe i finansijski savjetnik.

    Da li vam je potreban poslovni zajam, lični zajam, hipoteka ili zajam za dovršetak projekta? ako je vaš odgovor da, preporučiću vam da kontaktirate moju firmu. Pružamo sve vrste zajmova, uključujući dugoročne i kratkoročne zajmove. Za više informacija, pišite nam putem e-pošte: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) ili mi pošaljite poruku direktno na WhatsApp putem: 00447903159998 i u trenutku primite odgovor.

    Mi smo sveobuhvatna tvrtka za financijske usluge i obvezani smo da ćemo vam pomoći da ispunite sve svoje težnje. Specijalizirani smo za pružanje rješenja za strukturirano financiranje pojedincima i kompanijama na najučinkovitiji i najbrži način.

    Evo nekoliko razloga zbog kojih biste nas trebali kontaktirati radi zajma;
    * Pogodnost - Možete se prijaviti za kredit bilo kada i bilo gdje.
    * Fleksibilni iznos - Vi odlučujete koliko želite posuditi.
    * Brzo direktno finansiranje - Primite zajam u roku od 24 sata nakon odobrenja.
    * Fleksibilna kamatna stopa - pristupačna kamatna stopa od 3%.
    * Visoke stope odobrenja
    * Fleksibilno otplaćivanje - imate priliku odabrati datum otplate, bilo sedmično, mjesečno ili godišnje u trajanju od 1-30 godina.
    * Jednostavna internetska aplikacija.
    * Personalizovane smernice i stručnost.
    * Nema skrivenih troškova

    Ne gubite priliku zbog nedostatka sredstava. Kontaktirajte moju kompaniju odmah, možemo vam pomoći pri zajmu jer smo pomogli brojnim pojedincima i organizacijama koji su se suočili sa finansijskim poteškoćama širom svijeta

    Za više informacija o našoj ponudi zajma, pošaljite nam svoj zahtjev za kredit putem:
    E-pošta: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com
    WhatsApp: +447903159998

    Posrednici / savjetnici / brokeri su dobrodošli da dovedu svoje klijente i 100% su zaštićeni. U potpunom povjerenju, radit ćemo zajedno u korist svih uključenih strana.

    OdgovoriIzbriši
  4. Pozdrav svima vama, molim vas, ne ako vaša banka odbije dati zajam ovdje je sjajan ideal za vas, želim koristiti ovaj medij da vam kažem o ovom opipljivom svjedočenju. Zajam sam dobio 1. siječnja 2021. preko gospođe Vldimire Franke, dala mi je zajam od 65000 eura i bio sam sretan. Ako vam treba zajam za vaš najbolji interes, možete ga dobiti po kamatnoj stopi od 3%. Obratite se njezinoj tvrtki e-poštom: {vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com} (WhatsApp: +16014560144)

    OdgovoriIzbriši

  5. Zovem se Marie Alice, samohrana sam majka troje djece i također sam medicinska sestra u Zagrebu. Ovo je moja priča 2021. siječnja, prevarili su me neki zajmodavci, još uvijek sam tražio zajam dok napokon nisam upoznao ovo povjerenje vrijednu lijepu ženu koja mi je pomogla da dobijem internetski zajam. Ovo je opipljivo svjedočanstvo da sam dobio kredit od 60.000 eura s kamatom od 3%. Rekli su mi da je zajmodavac i žena kojoj vjerujem, pa sam je odlučio kontaktirati i pružila mi je priliku da podnesem zahtjev za zajam od njezine tvrtke koji sam lako dobio, ali objašnjenje je da sam zaradio dobar zdravstveni zajam i manje stresa. Ako ste zainteresirani za zajam, možete je kontaktirati putem e-pošte: (vladimirafinancialinvestment@gmail.com) (WhatsApp: +16014560144

    OdgovoriIzbriši
  6. Zovem se Martina Lucia, želim da svi budete oprezni. Ovdje vam nitko ne može pomoći ili čak predložiti kako možete dobiti financijsku pomoć. Bilo koji odgovor zajmodavca na vaše pitanje MORATE zanemariti, jer su to PRIJAVE ... stvarne PREVARA ... bio sam žrtva zbog koje su mi otimali tisuće dolara ... Pa hvala Bogu na vlč. Pastoru Walteru, pozvao me je moj rođak, učinili su moj život vrijednim i dali mu smisao. Bio sam odobrio zajam u iznosu od 95.000,00 USD I ZA 24 SATA nakon što sam ispunio njihove potrebne uvjete, moj je zajam deponiran na moj bankovni račun. Iako sam bio prvotno nervozan kod zajmodavca zbog mojih prethodnih loših iskustava, pogotovo kada je problem kada sam podmirio troškove prijenosa, držim se svoje vjere zbog činjenice da me je rođak uputio, očistio i kao što je Bog trebao. malo jesam li znao da su moji financijski nedostaci postali konačni. Ako ne zbog te brze preporuke rođaka tog izvornog izvora požalio bih svoju svotu života, jer sam se u tom trenutku upravo razveo od oca svoje kćeri, a moja kći (radost) bila je suočena sa situacijom "između života i smrti" .. Bila sam suočena s njezinim bolničkim računima i također s ovrhom na moj stan.Pojedinosti izvora BOG SENT and RELIEVING za sada vam se neće otkriti, iz straha od lažnog predstavljanja (jer je otkriveno da nekim osobama zapravo nije potrebna financijska pomoć, ali postoje radi imitiranja stvarnog zajma zajmodavci putem svojih telefonskih brojeva i računa e-pošte i ponašajući se prema potrebi onima kojima je stvarna potreba) ... Nisam mogao komentirati njihov post jer je to bilo javno mjesto i bojim se da biste pali u ruku svih ovih prevara kreditni službenici poput onoga kako su me otkinuli. Morate me moći jako uvjeriti i pružiti dobre dokaze prije nego što vam dam sve detalje o ovom legitimnom kreditnom službeniku ... Njihova je naknada vrlo povoljna i pouzdana u usporedbi s mnogima tamo, njihove kamatne stope samo 2%, malo dokumentacije i malo provjere kreditne sposobnosti (bez obzira na vašu kreditnu ocjenu, ali MORATE imati dobar i obvezan izvor prihoda) Zove se vlč. Pastor Walter Slobodno mu pošaljite e-poštu putem e-pošte: pastorwalterloanhome247@gmail.com.His WhatsApp broj + 1951-878-5608 i bit ćete oslobođeni prijevara. hvala dok ste čitali najveće svjedočanstvo mog života.

    OdgovoriIzbriši

  7. Pozdrav pozdrav svima vama. Zovem se Marija Magdalena, samohrana sam majka 3 djece, želim podijeliti opipljivo svjedocanstvo o tome kako sam od bogobojazne žene, gospode Vladimire Franke, dobila zajam od 50,000 eura pod 3%. Ako vas zanima dobivanje zajma molimo kontaktirajte ga. Uvjeravam vas da je sigurno, hvala. E-adresa: (vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com)

    OdgovoriIzbriši
  8. Nedostaju mi riječi za nevjerojatnu zaradu koju ste mi pomogli zaraditi u samo tjedan dana sa strategijom binarnih opcija. Žao mi je što sam sumnjao na početku, uložio sam 200 USD i zaradio 2500 USD u samo tjedan dana, a nastavio sam ulagati više, danas sam financijski uspješan, možete ga kontaktirati putem e -pošte: (tdameritrade077@gmail.com) whatsapp (+447883246472) Savjetujem vam da ne oklijevate. On je super.

    OdgovoriIzbriši