Popularni postovi

Zdravlje i novac

Zdravlje donosi i novac.Kada je u  pitanju zdravlje oni sa novima mogu biti zdraviji ak oto hoćew jer dse mogu kvalitetno hraniti i jesti zdravu hranu .Uz to mogu se pregledati često u privatnim klinikama i ići psihologu što je danas neophodno.
Pored toga kada iate ova conda imate manje brige i to donosi sreću a sreća zdravlje.
Imajte novca i ne brinite za vaše zdravlje.

ovaj na slici novac danas ne vrijedi a nekada je to bilo velika vrijednost to jest lijepa dnevnica.Sjećam se 1972.g. popio sam dva soka u restoranu za onih 10 dinara a par godina kasnije kupio polovan bicikl za onu crvenu stoju,bio sam sretan i zdrav.

Tags:novac,zdravlje,sreća,

Broj komentara: 6:

  1. Pozdrav svima vama pozdrav. Zovem se Marie Alice, želim iskoristiti ovu sjajnu zlatnu priliku da dam opipljivo svjedočanstvo o tome kako sam nedavno primio zajam od 60000 eura. Prije sam nešto tražio zajam i oni su me kasnije prevarili. Pokušao sam ponovno i upoznao sam ženu poput mene koja mi je bila spremna i voljna pomoći da dobijem kredit uz kamatnu stopu od 2%. Rečeno mi je da je zajmodavac i žena kojoj vjerujem, pa sam odlučio kontaktirati s njom i dala mi je priliku da podnesem zahtjev za kredit od njene tvrtke koji sam lako dobio, ali objašnjenje je da sam svoj dobar kredit dobio dobro zdravlje i s manje stresa. Ako ste zainteresirani za zajam, možete joj se obratiti putem e-maila: (vladimirafinancialinvestment@gmail.com) (WhatsApp: +16014560144)

    OdgovoriIzbriši
  2. Srdačan pozdrav svima koji su pročitali ovu poruku, ja sam Marie Mikus i došla sam da olakšam sve žrtve prijevara o zajmu, a također tražim zajam. Bila sam obrubljena zbog svog novca, ali kasnije sam od Boga dobila pravog muškarca. Pročitao sam svjedočanstvo i kontaktirao sam ga nazvao sam ovog zajmodavca Božjim čovjekom, jer je odgovarao na moje molitve o zajmu. Jako sam sretan što sam upoznao takvog čovjeka, ovo je vrlo lak način da dobijem kredit od pouzdanog čovjeka koji ima kreditnu kompaniju u Sjevernoj Americi, ime je firme (NAJPOVOLJNIJE LAKE FINANCE HOME) svjedočenje u svim društvenim medijima jer sam mu obećao da ću ga podijeliti po cijelom svijetu. Imajte na umu da je ovaj zajam po kamatnoj stopi od 2% Imajte na umu da također možete dobiti posao i investirati u posao E-adresa: westlakefinancehome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Srdačan pozdrav svima koji su pročitali ovu poruku, ja sam Marie Mikus i došla sam da olakšam sve žrtve prijevara o zajmu, a također tražim zajam. Bila sam obrubljena zbog svog novca, ali kasnije sam od Boga dobila pravog muškarca. Pročitao sam svjedočanstvo i kontaktirao sam ga nazvao sam ovog zajmodavca Božjim čovjekom, jer je odgovarao na moje molitve o zajmu. Jako sam sretan što sam upoznao takvog čovjeka, ovo je vrlo lak način da dobijem kredit od pouzdanog čovjeka koji ima kreditnu kompaniju u Sjevernoj Americi, ime je firme (NAJPOVOLJNIJE LAKE FINANCE HOME) svjedočenje u svim društvenim medijima jer sam mu obećao da ću ga podijeliti po cijelom svijetu. Imajte na umu da je ovaj zajam po kamatnoj stopi od 2% Imajte na umu da također možete dobiti posao i investirati u posao E-adresa: westlakefinancehome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Pozdrav dame i gospodo, trebate li novčanu pomoć? Ja sam Susan Benson. Ja sam zajmodavac, a takođe i finansijski savjetnik.

    Da li vam je potreban poslovni zajam, lični zajam, hipoteka ili zajam za dovršetak projekta? ako je vaš odgovor da, preporučiću vam da kontaktirate moju firmu. Pružamo sve vrste zajmova, uključujući dugoročne i kratkoročne zajmove. Za više informacija, pišite nam putem e-pošte: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) ili mi pošaljite poruku direktno na WhatsApp putem: 00447903159998 i u trenutku primite odgovor.

    Mi smo sveobuhvatna tvrtka za financijske usluge i obvezani smo da ćemo vam pomoći da ispunite sve svoje težnje. Specijalizirani smo za pružanje rješenja za strukturirano financiranje pojedincima i kompanijama na najučinkovitiji i najbrži način.

    Evo nekoliko razloga zbog kojih biste nas trebali kontaktirati radi zajma;
    * Pogodnost - Možete se prijaviti za kredit bilo kada i bilo gdje.
    * Fleksibilni iznos - Vi odlučujete koliko želite posuditi.
    * Brzo direktno finansiranje - Primite zajam u roku od 24 sata nakon odobrenja.
    * Fleksibilna kamatna stopa - pristupačna kamatna stopa od 3%.
    * Visoke stope odobrenja
    * Fleksibilno otplaćivanje - imate priliku odabrati datum otplate, bilo sedmično, mjesečno ili godišnje u trajanju od 1-30 godina.
    * Jednostavna internetska aplikacija.
    * Personalizovane smernice i stručnost.
    * Nema skrivenih troškova

    Ne gubite priliku zbog nedostatka sredstava. Kontaktirajte moju kompaniju odmah, možemo vam pomoći pri zajmu jer smo pomogli brojnim pojedincima i organizacijama koji su se suočili sa finansijskim poteškoćama širom svijeta

    Za više informacija o našoj ponudi zajma, pošaljite nam svoj zahtjev za kredit putem:
    E-pošta: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com
    WhatsApp: +447903159998

    Posrednici / savjetnici / brokeri su dobrodošli da dovedu svoje klijente i 100% su zaštićeni. U potpunom povjerenju, radit ćemo zajedno u korist svih uključenih strana.

    OdgovoriIzbriši
  5. Pozdrav svima vama, molim vas, ne ako vaša banka odbije dati zajam ovdje je sjajan ideal za vas, želim koristiti ovaj medij da vam kažem o ovom opipljivom svjedočenju. Zajam sam dobio 1. siječnja 2021. preko gospođe Vldimire Franke, dala mi je zajam od 65000 eura i bio sam sretan. Ako vam treba zajam za vaš najbolji interes, možete ga dobiti po kamatnoj stopi od 3%. Obratite se njezinoj tvrtki e-poštom: {vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com} (WhatsApp: +16014560144)

    OdgovoriIzbriši

  6. Pozdrav pozdrav svima vama. Zovem se Marija Magdalena, samohrana sam majka 3 djece, želim podijeliti opipljivo svjedocanstvo o tome kako sam od bogobojazne žene, gospode Vladimire Franke, dobila zajam od 50,000 eura pod 3%. Ako vas zanima dobivanje zajma molimo kontaktirajte ga. Uvjeravam vas da je sigurno, hvala. E-adresa: (vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com)

    OdgovoriIzbriši