Popularni postovi

Nenamjenski krediti

Nenamjenski krediti se daju u skoro svakoj banci ovdje imate primjer kako  se otprilike nude ti krediti.Nenamjenski krediti donose Vam sljedeće mogućnosti i pogodnosti:
INTESA SANPAOLO BANKA BIH:
  • iznosi kredita do 50.000 KM
  • rok otplate do 10 godina
  • mogućnost odabira fiksne ili promjenjive kamatne stope
  • kredit sa ili bez police osiguranja

Nenamjenski kredit sa policom osiguranja i NKS već od 3,99% (EKS 8,20%)*
Pregled rata nenamjenskog kredita sa fiksnom kamatnom stopom:
    Iznos KM
3 godine
6 godina
8 godina
10 godina
      10.000   
299,22
165,21
130,88
110,47
Ovakvi krediti često budu u akciji.Ova ponuda jeod 2021.g. nadam se da i danas važi.

Tags:krediti,banke,

2 komentara:

  1. Pozdrav prijatelji, ja sam Maria Guadalupe, tu sam da pomognem svima informirati o svemu što sam doživio na mreži kada sam tražio zajam. Izgubio sam puno novca tražeci kredit dok nisam upoznao VLADIMIR FINANCIJSKU INVESTICIJU. Tko mi je pomogao dobiti kredit od 60000 eura po kamati od 2%. Ako vam treba kredit i ako ste ozbiljni, savjetujem vam da se savjetujete i obratite joj se putem e-maila: (vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com) ili
    Kontaktirajte WhatsApp: +16014560144 za kreditni zahtjev, hvala na vašem vremenu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tražite zajam za konsolidaciju duga, neosigurane zajmove, poslovne zajmove, hipotekarne zajmove, zajmove za automobile, studentske zajmove, osobne zajmove, rizični kapital, itd.! Privatni sam zajmodavac, dajem zajmove tvrtkama i pojedincima uz niske i razumne kamatne stope od 2%. Pošaljite e-poštu na: christywalton355@gmail.com

    OdgovoriIzbriši