Popularni postovi

Milioneri u BiH


Milionera ima i u BiH i to ne malo,svake gopdine sve više.Prema metodologiji rada Wealth-X, svaki pojedinac čije bogatstvo prelazi 30 miliona dolara, spada u kategoriju multimilionera.U BiH ima 90 multimilionera, barem tako tvrdi američki portal Wealth-X. Prema tom izvoru, njihovo bogatstvo se procjenjuje na devet milijardi dolara.Tu se nalaze biznismeni ili poduzetnici. Zanimljivo je da je u BiH sa 2012. na 2013. godinu broj super bogataša porastao sa 65 na 85, a ukupna imovina sa osam na devet milijardi dolara. 

Političari su mnogo niže na ljestvici najbogatijih ali imaju ,ima ih  koji imaju bar pola miliona  i više dolara ono što je prijavljeno kao vlasništvo.Kako kaže poslovica"Para na paru uš na fukaru..."Pa mi smo ih birali, neko mora imati novce.Većina pred izbore mole kume glasaj za maene ja ću tebi ovo ono obećava sve i onda poslije izbore ne poznaje te...još ti nameće nekakve nove poreze,namete ups. Ima i toga.zatomnogi više ne glasaju jer vide kuda vodi ova politika.
I pošten rad donosi novac.

tags:milnioner,bogatstvo,dolar,poduzetnici,

Broj komentara: 5:

  1. Dobar dan sam po imenu Sophia Arise. Želim dati opipljive komentare o tome kako sam kroz kredit GEORGE KENNETH LOAN INVESTMENT dobio kredit od 58,000€. NAPOMENA: Ako ste zainteresirani za dobivanje kredita od njegove tvrtke, molimo kontaktirajte VIA EMAIL (georgekennethloaninvestment@gmail.com)

    OdgovoriIzbriši

  2. Pozdrav svima vama pozdrav. Zovem se Marie Alice, želim iskoristiti ovu sjajnu zlatnu priliku da dam opipljivo svjedočanstvo o tome kako sam nedavno primio zajam od 60000 eura. Prije sam nešto tražio zajam i oni su me kasnije prevarili. Pokušao sam ponovno i upoznao sam ženu poput mene koja mi je bila spremna i voljna pomoći da dobijem kredit uz kamatnu stopu od 2%. Rečeno mi je da je zajmodavac i žena kojoj vjerujem, pa sam odlučio kontaktirati s njom i dala mi je priliku da podnesem zahtjev za kredit od njene tvrtke koji sam lako dobio, ali objašnjenje je da sam svoj dobar kredit dobio dobro zdravlje i s manje stresa. Ako ste zainteresirani za zajam, možete joj se obratiti putem e-maila: (vladimirafinancialinvestment@gmail.com) (WhatsApp: +16014560144)

    OdgovoriIzbriši
  3. SRETNA NOVA GODINA SVIMA PROCITAJTE OVE KORISNE INFORMACIJE ZA GODINU 2020. KAKO DOSTAVITI ZAJAM PO JEDNOSTAVNOM PORUKU.
    Zovem se Marie Alice, samohrana sam majka 3 djece i takoder sam medicinska sestra u Zagrebu. Ovo je moja prica u 2019. godini, prevarili su me neki zajmodavci, svejer sam tražio kredit dok konacno nisam upoznao ovu lijepu ženu koja mi je pomogla da dobijem internetsku zajam. Ovo je opipljivo svjedocanstvo kako sam primio kredit od 60,000 eura uz kamatnu stopu od 2%. Receno mi je da je zajmodavac i žena kojoj vjerujem, pa sam odlucio kontaktirati s njom i ona mi je pružila priliku da podnesem zahtjev za kredit od njene tvrtke koji sam lako dobio, ali objašnjenje je da sam dobro zaradio kredit zdravlje i s manje stresa. Ako vas zanima zajam, možete joj se obratiti putem e-maila: (vladimirafinancialinvestment@gmail.com) (WhatsApp: +16014560144)

    OdgovoriIzbriši
  4. Pozdrav, trebate li financijsku podršku? Treba li vam zajam?
    Ja sam Susan Benson iz Sunshine Financial Group. Zajmodavac sam i finansijski savjetnik.

    Pružamo sve vrste kredita (Persona Zajam, Poslovni zajam, Mortage zajam i mnogi drugi) Dajemo i dugoročne i kratkoročne, osigurane i neobezbjeđene kredite po pristupačnoj kamatnoj stopi od 3% godišnje. Za više informacija o našoj usluzi možete nam jednostavno pisati putem maila: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com ili nam poslati poruku direktno na WhatsApp ili Telegram putem: +447903159998 i dobiti odgovor u trenu.

    Mi smo sveobuhvatna tvrtka za financijske usluge i posvećeni smo pomoći vama u poboljšanju vaših dugoročnih i kratkoročnih financijskih ciljeva jer je vaša financijska stabilnost naš krajnji cilj.

    Puno ljudi se suočava s nevremenim financijskim izazovima, a neki od njih imaju teškoća dobiti zajam od lokalnih banaka ili drugih financijskih instituta iz nekih razloga.

    Ako vam stvarno treba rješenje za vaše financijske izazove, samo pišite mojoj firmi i mi ćemo vam pomoći s kreditom. Pomagali smo brojnim pojedincima i organizacijama koji su se suočili sa financijskim teškoćama u cijelom svijetu. Kada se prijavite za nas, prijavljujete se pouzdanoj kompaniji koja brine o vašim finansijskim potrebama, naš najveći prioritet je vaša finansijska stabilnost i o vama ćete biti zbrinuti kroz cijeli proces.

    Za više informacija o našoj ponudi zajma, molimo pošaljite nam vaš zahtjev za kredit putem:
    Email: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) ILI;
    WhatsApp: +447903159998
    2020 © llSva prava zadržana

    OdgovoriIzbriši

  5. Zovem se Marie Alice, samohrana sam majka troje djece i također sam medicinska sestra u Zagrebu. Ovo je moja priča 2021. siječnja, prevarili su me neki zajmodavci, još uvijek sam tražio zajam dok napokon nisam upoznao ovo povjerenje vrijednu lijepu ženu koja mi je pomogla da dobijem internetski zajam. Ovo je opipljivo svjedočanstvo da sam dobio kredit od 60.000 eura s kamatom od 3%. Rekli su mi da je zajmodavac i žena kojoj vjerujem, pa sam je odlučio kontaktirati i pružila mi je priliku da podnesem zahtjev za zajam od njezine tvrtke koji sam lako dobio, ali objašnjenje je da sam zaradio dobar zdravstveni zajam i manje stresa. Ako ste zainteresirani za zajam, možete je kontaktirati putem e-pošte: (vladimirafinancialinvestment@gmail.com) (WhatsApp: +16014560144

    OdgovoriIzbriši